polski english


Koszyk   Twój koszyk jest pusty


O nas


Televoice


Marka Televoice istnieje na krajowym rynku telekomunikacyjnym od 2001 roku. Obszarem działania obejmujemy całą Polskę. Dostarczamy rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych jak i doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych. Firma nasza działa w oparciu o wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych nr 8808 wydany przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty, zgodnie z art. 11 ust.1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne ( Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)

Nasza Misja


Televoice Polska chce być dla swoich Klientów partnerem strategicznym w obszarze usług telekomunikacyjnych. Chcemy aby nasi Klienci docenili innowacyjność, elastyczność i kompleksowość naszych usług.

Nasze wartości


Największą wartością Televoice są Klienci. Chcemy być postrzegani jako wartościowi Partnerzy w relacjach biznesowych i społecznych, dlatego każde nasze działania sprzedażowe zaczynamy od doboru najefektywniejszego i najbardziej optymalnego rozwiązania telekomunikacyjnego i internetowego.

Model współpracy

 



biznesowi.jpg
call_center.jpg
indywidualni.jpg
strony internetowe łódź

Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu AsteriskWirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.