polski english


Koszyk   Twój koszyk jest pusty


CETEKOM Contact Center - jak działa?


Technologie

Interfejs graficzny aplikacji

Aplikacja użytkownika CETEKOM Contact Center pracuje w środowisku Windows. Jest to aplikacja okienkowa, nie internetowa, co niesie za sobą kilka podstawowych zalet:

  • obliczenia są wykonywane po stronie klienta, co szczególnie w przypadku większych systemów zdecydowanie odciąża zasoby serwera i ilość przesyłanych w sieci danych. Dzięki temu nie ma potrzeby inwestowania w coraz droższe serwery
  • dużo większa skalowalność nie uzależniona jak w aplikacjach WEB od wydajności serwera
  • wysoka wydajność aplikacji - szybsze odpowiedzi na żądania realizacji określonych zadań, które nie są przesyłane za każdym razem przez sieć
  • decentralizacja aplikacji. W przypadku awarii serwera aplikacje WEB przestają działać
  • większa łatwość codziennego korzystania z aplikacji

Silnik teleinformatyczny

Rodzina produktów CETEKOM oparta jest o zaawansowany, bardzo wydajny silnik teleinformatyczny stworzony w całości przy użyciu języków programowania gwarantujących szybkość działania na najwyższym poziomie, przy jednoczesnym zminimalizowanym obciążaniu zasobów sprzętowych – pamięć i użycie procesora. Silnik został stworzony, aby zwiększyć ograniczone możliwości centrali Asterisk PBX w zakresie konstruowania systemów Contact Center o nieograniczonych możliwościach rozbudowy.

Telefony wewnętrzne dla pracowników

Konsultanci Call Center, koordynatorzy, pracownicy BackOffice i inni użytkownicy systemu mają możliwość pracy na telefonach wykorzystujących technologię VoIP - protokół SIP. Możliwe jest zastosowanie zarówno telefonów sprzętowych jak i programowych – SoftPhone. Ten ostatni został wbudowany w Panel konsultanta naszej aplikacji, dzięki czemu klienci nie muszą ponosić dodatkowych kosztów związanych z zakupem telefonów. Klienci organizujący biznes Call Center nie mają potrzeby budowania dedykowanej sieci telefonicznej. Wykorzystywana jest jedna sieć komputerowa dla komputerów i telefonów. Ponadto technologia VoIP daje możliwość pracy konsultantów w każdym miejscu, gdzie tylko znajduje się dostęp Internetu.

Dla klientów nie posiadających sieci komputerowej odpowiedniej jakości lub pojemności, a posiadających sieć telefoniczną proponujemy rozwiązania umożliwiające zastosowanie tradycyjnych telefonów analogowych. Możliwa jest również praca hybrydowa – część telefonów analogowych i część telefonów VoIP.

  • Zarządzania użytkownikami i uprawnieniami
  • Zarządzanie kopiami zapasowymi
  • Dostęp do nagrań – odsłuchiwanie i usuwanie
  • Dostęp do monitoringu Centrali i Contact Center – podgląd parametrów wydajności sprzętowej
  • SMS-owy lub mailowy system powiadomień o zagrożeniach i awariach
  • Mechanizm autoryzacji
  • Prowadzenie rozmów z Klientem w danej kampanii (prowadzenie badań CATI)
  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Uzupełnianie danych i sporządzanie notatek
  • Podgląd historii kontaktu z Klientem
  • Kontrolowanie swojego czasu pracy
  • Dostęp do Bazy wiedzy
  • Możliwość przekierowywania rozmowy
  • Tworzenie pytań i scenariuszy rozmowy do kampanii
  • Przydzielanie Agentów
  • Aktywowanie kampanii i monitorowanie pracy Agentów
  • Sporządzanie notatek
  • Odsłuchiwanie nagranych rozmów Agentów
  • Podsłuch / podgląd pulpitu Agenta
  • Wielopoziomowe Menu Głosowe IVR
  • Nagrywanie rozmów
  • Podsłuch aktualnie wykonywanych rozmów
  • Rozliczanie czasu pracy Agenta
  • Raportowanie
  • Monitoring Centrali
strony internetowe łódź

Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu AsteriskWirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.