polski english


Koszyk   Twój koszyk jest pusty


Funkcjonalność


Funkcjonalność

W Televoice całkowicie bezpłatnie otrzymujecie Państwo wiele funkcji, za które większość operatorów nalicza dodatkowe opłaty.

  • Identyfikacja numerów
  • Numer zastrzeżony
  • Przekierowanie połączeń
  • Poczta głosowa
  • Blokada połączeń
  • Numer ratunkowy 112
  • Hotline
  • Transfer połączeń
  • Fax to e-mail

 

Identyfikacja numerów

Bezpłatna usługa CLIP polega na tym, że na Państwa aparacie telefonicznym (lub innym urządzeniu podłączonym do linii telefonicznej) wyświetli się numer telefonu abonenta który do do Państwa dzwoni. Należy pamiętać, że numer dzwoniącego nie pojawi się, jeśli posiada on włączoną usługę CLIR. Usługa CLIP jest bezpłatna w standardzie również do sieci komórkowych.

[do góry]

 

Numer zastrzeżony

Bezpłatna usługa CLIR polega na tym, że osobie do której Państwo dzwonią nie wyświetli się numer Państwa telefonu. Funkcja ta przydatna jest w wielu sytuacjach, np. gdy chcą Państwo pozostać anonimowi. Należy też pamiętać, że mimo włączonego CLIR, numer wyświetli się służbom ratowniczym i innym upoważnionym do identyfikacji numeru, np. policja, straż pożarna, straż miejska, pogotowie.

[do góry]

 

Przekierowanie połączeń

Przekierowanie połączeń polega na możliwości przekierowania połączeń w następujących wariantach: zawsze, gdy zajęte, gdy nie odbieram (10-45 s), gdy niedostępny; na dowolny numer telefonu lub na działające w VoIP usługi (skrzynkę głosową, fax, telefon, IVR).

[do góry]

 

Poczta głosowa

Usługa voice2email polega na uruchomieniu skrzynki głosowej, dzięki której pozostawione dla Państwa wiadomości są przesyłane na skrzynkę email w formie załączników WAV. Usługa ta pozwala na:

- otrzymywanie wszystkich wiadomości w wersji elektronicznej
- dostęp do skrzynki z każdego miejsca na świecie
- skrzynkę głosową można użyć jako pocztę głosowę wtedy należy ją wskazać w Panelu Użytkownika (Ustawienia Telefonu -> Przekierowania) jako obiekt przekierowania - można użyć własnego powitania, w tym celu najlepiej należy nagrać je jako wiadomość na Voice2email i otrzymany plik WAV zaimportować do Panelu Użytkownika (wybierając z klawiatury telefonu sekwencję cyfr 928 i dalejSkrzynki głosowe -> Ustawienia -> Preferencje).

[do góry]

 

Blokada połączeń

Usługa pozwalająca zablokować wybrane połączenia wychodzące np. zagranica lub sieci komórkowe.

[do góry]

 

Numer ratunkowy 112

Numer ratunkowy 112 jest jednolitym ogólnoeuropejskim numerem alarmowym używanym w sieci telefonów stacjonarnych w Unii Europejskiej jak również w sieci GSM (telefonów komórkowych) na całym świecie. Połączenia z numerem 112 jak i innymi numerami alarmowymi np. 997, 998, 999 są bezpłatne. W Panelu Użytkownika powinni Państwo określić najbliższe centrum alarmowe, które obsługuje numer alarmowy i do którego skierujemy połączenie po wybraniu przez Państwa numeru alarmowego.

[do góry]

 

Hotline

Usługa Hotline to możliwość automatycznego zestawienia połączenia z jednym wskazanym numerem. Jeśli po podniesieniu słuchawki telefonu w ciągu 5 sekund nie zostanie rozpoczęte wybieranie żadnego numeru, to nastąpi automatyczne połączenie z jednym zaprogramowanym numerem Hotline. Usługa Hotline jest dostępna dla wszystkich użytkowników bramek i routerów VoIP marki Linksys.

[do góry]

 

Transfer połączeń

Transfer połączeń to znana z tradycyjnej telefonii w firmach możliwość przełączania rozmowy do innej osoby. W VoIP transfer połączenia jest możliwy - w ramach usług jednej grupy (znajdujących się na tym samym koncie Klienta), co oznacza iż np. można przełączyć rozmowę z jednego telefonu na drugi pod warunkiem iż oba te telefony są widoczne po zalogowaniu się do Panelu Użytkownika, - pomiędzy numerami, które skonfigurowane są na terminalach VoIP albo pracujących w tej samej sieci LAN albo pracujących na tzw. publicznych adresach IP.

[do góry]


Fax to e-mail

Usługa fax2email polega na posiadaniu wirtualnego faksu z publicznym numerem telefonu, dzięki któremu można otrzymywać faksy na swoją skrzynkę email w formie załączników PDF.

strony internetowe łódź

Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu AsteriskWirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.