polski english


Koszyk   Twój koszyk jest pusty


Jak zacząć?


Elementy, na które należy zwrócić uwagę podczas projektowania systemu telekomunikacyjnego w firmie, dzielą się na kilka grup. Pozwalają one sprecyzować wymagania, a także możliwości techniczne uruchomienia nowoczesnej telefonii dla biznesu.

Aby skontaktować się z konsultantem wyślij e-mail na sprzedaz@televoice.pl lub zadzwoń na numer 22 3980200 Numery telefoniczne i generowany ruch

  • Ile numerów telefonicznych z poszczególnych stref numeracyjnych jest potrzebnych?
  • Czy są numery, które należy przenieść od innych operatorów?
  • Czy jest potrzebny numer infolinii 0801, 0800, 0700?
  • Jakie są koszty telekomunikacyjne w podziale na telefony stacjonarne lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe (średnie stawki), na telefony komórkowe

Lokalizacje

  • Ile oddziałów (lub pracowników zdalnych) planują Państwo podłączyć do nowego systemu telefonii?

Użytkownicy

  • Ilu użytkowników znajduje się w poszczególnych lokalizacjach?

Łącze internetowe

  • Jakim łączem internetowym Państwo dysponują (prędkość i technologia)?

Infrastruktura

  • Jaki router Państwo posiadają?
  • Czy posiadają Państwo telefony analogowe, które powiny zostać w firmie?
  • Czy posiadają Państwo telefony IP?
  • Czy posiadają Państwo bramki VoIP?

Charakterystyka połączeń firmy

  • Czy Państwa firma pracuje głównie na połączeniach wychodzących, czy przychodzących?
strony internetowe łódź

Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu AsteriskWirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.