polski english


Koszyk   Twój koszyk jest pusty


VoIP w telefonie komórkowym


Przystosowanie Państwa telefonu komórkowego do obsługiwania połączeń w technologii VoIP jest bardzo proste i pozwala na połączenia w cenie połączeń lokalnych z dowolnego miejsca na świecie - wszędzie tam, gdzie możliwe jest połączenie się z siecią WiFi, a więc w hotelach, restauracjach, instytucjach, muzeach, itp. Godzinna telekonferencja z Tajlandii czy Brazylii nie będzie Państwa kosztować więcej niż kilkanaście złotych.

Jak to działa?

Wystarczy w Państwa telefonie komórkowym zainstalować oprogramowanie Fring. Jest ono dostępne na udządzeniaApple (iPhone 3 i 4, iPad), urządzenia z systemem Symbian (powyżej wersji 9.x) i urządzenia z systemem Android (conajmniej 1GHZ CPU).

Jak zainstalować aplikację Fring? 

Należy wejść na stronę http://m.fring.com/ i kliknąć „download” u góry strony. Wypełniamy formularz wpisując niezbędne dane:

· typ urządzenia

· kraj

· numer telefonu

· adres e-mail.

Aby zatwierdzić wprowadzone dane klikamy przycisk „join”:

Po kilku chwilach powinniśmy otrzymać SMSa zawierającego link.

Z menu „Opcje” wybieramy „Pobierz”. Na pytanie potwierdzające chęć instalacji programu Fring odpowiadamy twierdząco. Komunikaty informacyjne zatwierdzamy wybierając „Kontynuuj” i „OK”. Po chwili w telefonie, w menu Instalacje pojawi się ikonka uruchomiająca program Fring.

Pierwsze uruchomienie i konfiguracja połączenia WLAN 

Podczas pierwszego uruchomienia programu należy przeprowadzić proces konfiguracji. Na telefonie zostaną wyświetlone komunikaty informujące o tym, ze program uzywa mikrofonu/głośnika naszego telefonu oraz korzysta z połączenia z Internetem.

Aby skonfigurować punkt dostępowy bezprzewodowego Internetu (Wi-Fi, Access Point), nalezy udzielić zgody na połączenie, a następnie z listy wybrać uzywaną sieć WLAN (ewentualnie połączenie UMTS).

W najnowszej wersji programu niezbędna jest rejestracja w systemie Fring. Aby tego dokonać nalezy uzupełnić trzy pola:

· Select a User-ID : ządany login w systemie Fring

· Select a Nickname : nasz nick, pod którym będziemy widoczni dla innych uzytkowników Fringa.

· Select a Password (Min 4 char.) : hasło (minimum cztery znaki).

UWAGA! Powyzej opisane pola nie są w zaden sposób związane z usługą Televoice i nie mają na nią zadnego wpływu.

Konfiguracja usługi telefonu internetowego Televoice:

Po wykonaniu wszystkich powyzszych czynności mozna przystąpić do konfiguracji naszego konta SIP działającego w sieci Televoice. Zaznaczamy „SIP” i klikamy „Next”

Z listy predefiniowanych dostawców wybieramy „Other”.

Uzupełniamy pola:
User-ID: Nazwa konta SIP
Password: Hasło konta SIP
Proxy address: pbx.evoice.pl

Po zatwierdzeniu zmian nasz telefon internetowy Televoice jest gotowy do wykonywania i odbierania połączeń przez aplikację Fring.

strony internetowe łódź

Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu AsteriskWirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.