Nowa usługa - Rejestrowanie rozmów
« Przejdź do listy aktualności
Z dniem 01.06.2014 uruchomiliśmy nową usługę usługę nagrywania rozmów
telefonicznych. Usługa jest realizowana na serwerach zewnętrznych
Televoice, co oznacza że firmy nie musza posiadać żadnych urządzeń po
swojej stronie.
Usługa jest bardzo przydatna w działach obsługi klienta, call-center
oraz w firmach oferujących usługi i produkty przez telefon.
Nagrywane mogą być zarówno rozmowy wychodzące, jak i przychodzące w
trybie automatycznym
Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach Televoice w postaci
plików mp3 do nawet roku. W ramach usługi udostępniamy 8 GB
przestrzeni, którą można rozszerzyć. Dostęp do plików z odbywa się
poprzez Panel Klienta e-voice.
Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu Asterisk. Wirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.