Auto dialer i jego funkcjonalnośći
Nowoczesne firmy świadczące usługi Call Center oraz firmy posiadające własne działy telemarketingu, powinny posiadać system automatycznej realizacji połączeń telefonicznych.
Nasz firma oferuje autorskie, profesjonalne oprogramowanie typu Auto Dialer o nazwie ceteDialer.
CeteDialer oferuje następujące funkcjonalności:
Rozbudowany AutoDialer – możliwość realizacji kampanii typu:
Voice Broadcast – masowa realizacja setek tysięcy połączeń do kontaktów znajdujących się w bazach danych. Po odebraniu klient usłyszy zapowiedź. W naszym systemie klient może zostać ponadto skierowany na dowolne drzewo IVR. Może także przeprowadzać ankiety w pełni automatyczne, nie angażując konsultantów.
Preview Dialing – telemarketer otrzymuje przed nawiązaniem połączenia kartę kontaktu zawierającą wszystkie informacje, historię rozmów, statusy sprawy itp. To telemarketer decyduje o tym, kiedy połączenie telefoniczne zostanie wykonane, może odłożyć sprawę do realizacji na później albo zignorować kontakt.
Progressive Dialer – telemarketer otrzymuje kartę kontaktu zawierającą wszystkie informacje, historię rozmów, statusy sprawy itp., przed nawiązaniem połączenia, ale to system decyduje o tym, kiedy połączenie telefoniczne zostanie wykonane. Dzięki takiemu rozwiązaniu zmuszamy telemarketera do szybszego zapoznawania się z kontaktem i przyspieszamy tym samym realizację połączeń.
Power Dialer - system zestawia połączenia z klientami i przekazuje podjęte przez nich rozmowy bezpośrednio do telemarketerów. Ten tryb pracy służy do masowego, szybkiego zestawiania połączeń między klientami, a telemarketerami.
Możliwość łatwego monitorowaniawielu elementów kampanii telemarketingowych:
- graficzna prezentacja bieżących statystyk związanych z pracą działu telemarketingu
- bieżący status połączeń telefonicznych
- bieżący status telemarketerów
- zarządzanie połączeniami telefonicznymi w trybie on-line
- zarządzanie konsultantami w trybie on-line
Raportowanie kampanii telemarketingowych – umożliwia tworzenie dowolnych raportów z efektywności działań telemarketingu. Do dyspozycji klientów oddajemy szereg raportów predefiniowanych oraz kreator raportów pozwalający na tworzenie zestawień o dowolnej zawartości i prezentujących dowolne dane.
Panel konsultanta – pozwala na zwiększenie efektywności pracy telemarketerów, poprawną obsługę klientów i zautomatyzowanie pracy w jednym oknie roboczym.
Elementy panelu:
- Notatki z rozmów
- Ankiety
- Skrypty rozmów
- Terminarz
- Czat
- Faks
- SMS
- Wbudowany telefon programowy - SoftPhone
Oprogramowanie ceteDialer jest częścią CETEKOM Call/Contact Center. Został zintegrowany na poziomie silnika teleinformatycznego, dzięki czemu konsultanci i koordynatorzy pracują w jednej aplikacji i nie przełączają się między okienkami. Posiadają spójną, jedną aplikację użytkownika, co zdecydowanie poprawia komfort i wydajność pracy.
Zintegrowane skrypty rozmowy z bardzo elastycznym kreatorem, pozwalają tworzyć scenariusze rozmów, które ściśle odpowiadają wymaganiom sytuacji biznesowych.
ceteDialer realizuje połączenia telefoniczne przez wszystkie typy łączy cyfrowych do operatorów telekomunikacyjnych – ISDN PRI (E1), ISDN BRI, VoIP (SIP), VoIP (H323), GSM w dowolnej ilości. System charakteryzuje się nieograniczonymi możliwościami rozbudowy i zwiększania wydajności.
Monitorowanie i raportowanie ceteDialer jest zintegrowane w CETEKOM Call / Contact Center. Monitoring całego procesu biznesowego zapewnia koordynatorom szczegółowy wgląd w jego przebieg: od realizacji połączeń po efektywność konsultantów. System generuje raporty dla procesu biznesowego. Pozwala stworzyć przewidywalne raporty oraz szablony raportów.
Oprogramowanie ceteDialer umożliwia konfigurację połączeń dla różnorodnych procesów biznesowych.
Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu Asterisk. Wirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.