Zastosowania
System CETEKOM Contact Center jest narzędziem pozwalającym zrealizować szereg następujących zadań:
- zorganizowanie skutecznego Działu Telemarketingu
Telemarketing to prosta i skuteczna metoda zwiększania wyników sprzedaży przy stosunkowo niewielkich kosztach. Rozwój największych firm na rynku nie byłby możliwy bez wdrażania systemów pozwalających na telefoniczną sprzedaż produktów czy usług.
Doceniany w krajach wysoko rozwiniętych, ciągle rozwijający się w Polsce telemarketing jest skuteczną metodą zapewniania możliwość kontaktu z tysiącami klientów w krótkim czasie. Główne jego cele to pozyskiwanie nowych klientów, promocja wprowadzanych na rynek produktów lub usług, ciągłe podnoszenie poziomu sprzedaży, itp.
Efektywność telemarketingu silnie zależy od kompetencji telemarketerów, jednak bardzo ważnym jest także posiadanie odpowiedniej infrastruktury do realizacji zadań telemarketingowych. Najwyższą efektywność uzyskamy przez zwiększenie liczby realizowanych połączeń, co możliwe jest dzięki zwiększeniu szybkości obrabiania kontaktów przez telemarketerów.
Telemarketer będzie pracował szybciej, kiedy dostarczymy mu narzędzia komputerowe automatyzujące i upraszczające określone procesy, takie jak:
- Tworzenie notatek z rozmów
- Prowadzenie terminarza zadań
- Tworzenie skryptów rozmów i ankiet
- Dostęp do bazy kontaktów
- Ustawianie statusów sprawy
Z punktu widzenia koordynatorów nadzorujących pracę telemarketerów najważniejsze są natomiast:
- Możliwość tworzenia raportów i statystyk z działań telemarketingowych
- Monitorowanie i nadzorowanie w czasie rzeczywistym pracy telemarketerów
- Zarządzanie grupami telemarketerów
Bardzo ważnym elementem wpływającym bezpośrednio na zwiększenie efektywności telemarketingu jest również możliwość automatycznej realizacji wielu połączeń telefonicznych. Systemy realizujące tego typu zadania, tzw. AutoDialer, zwalniają telemarketera z obowiązku ręcznego, stosunkowo czasochłonnego wybierania numeru telefonu - system realizuje to zadanie za niego.
- realizacja telefonicznego Biura Obsługi Klienta
Biura Obsługi Klienta funkcjonujące w oparciu o rozwiązania telefoniczne jeszcze do niedawna były domeną dużych firm, korporacji oraz banków. Obecnie niskie koszty systemów telekomunikacyjnych wykorzystywanych w BOK, przyczyniły się do wdrożenia telefonicznej obsługi klienta także w mikro przedsiębiorstwach.
Podstawowymi zaletami oferowanych przez nas systemów są:
- Wysoka funkcjonalność
- Niskie koszty wdrożenia
- Nieograniczona skalowalność
- Niezawodność
- Intuicyjna administracja i konfiguracja.
- wdrożenie kompleksowego rozwiązania dla usługodawców Call Center
Rozwiązania naszej firmy w zakresie usług typowych dla Call / Contact Center są dedykowane nie tylko dla klientów końcowych, ale także dla dowolnej wielkości firm świadczących usługi Call Center (outsourcing).
Usługodawca Call Center musi mieć możliwość dopasowania środowiska programowego (monitoring, raporty, panel konsultanta) do wymagań konkretnych dla danego klienta.
- przeprowadzanie ankiet (CATI)
CATI (Computer Assisted Telephone Interview) to wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny, czyli metoda obierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej.
- masowe przekazywanie informacji drogÄ… telefonicznÄ…
Istnieją branże i sytuacje, w których ważnym jest dotarcie z przekazywaną informacją do dużej rzeszy odbiorców, na przykład w trakcie trwania kampanii wyborczych. W takich przypadkach należy nie tylko odpowiednio dobrać treści, ale także zorganizować dedykowany system do obsługi masowego przesyłania informacji. Wysokie koszty poczty tradycyjnej i mała skuteczność kampanii email marketingowej zostawiają pole dla kampanii telefonicznych. Połączenia realizowane są masowo na telefony stacjonarne i komórkowe. Po odebraniu telefonu odbiorcy słyszą nagrane zapowiedzi.
Nasza firma realizuje i dostarcza oprogramowanie i sprzęt do realizacji takich zadań. Nasze systemy charakteryzuje:
- Wysoka wydajność przekładająca się na dotarcie do większej liczby odbiorców po niższych kosztach
- Prosta, intuicyjna konfiguracja kampanii w graficznej aplikacji okienkowej
- Kompletne raportowanie systemu pozwalające na rozliczanie kampanii i określanie jej skuteczności
- Monitorowanie prowadzonej kampanii w czasie rzeczywistym
- Niezawodność działania
- Możliwość dodawania dowolnych komunikatów głosowych
- Możliwość integracji z syntezatorem mowy, w tym szczególnie IVONA.
Voice Manager dla Call Center
- Prowadzenie kampanii telemarketingowych
- Åatwe uruchamianie nowych kampanii przez Klienta
- Dodawanie i usuwanie baz
- Tworzenie skryptów
- Możliwość dowolnego ustalenia struktury bazy
- Billingi per kampania, per czas, per konsultant
- Dowolne dopisywanie i usuwanie konsultantów
- DostÄ™py dedykowane i determinowane przez Klienta – konsultant, koordynator i poszczególne kampanie
- Dowolne raportowanie wg narzuconych przez Klienta kryteriów
- Raportowanie na żywo i archiwalnie po kampaniach, koordynatorach i agentach
- Ilości i czasy połączeń
- łączny czas rozmów konsultanta
- czasy i średnie czasy przerw między połączeniami
Funkcjonalności zaawansowane
- Aplikacja ACD (Automatic Call Distribution) wraz z kolejkowaniem połączeń
- Call Back
- Click2Dial
- Fax2Email / Email2Fax
- Power Dialer
- Call Manager – zarzÄ…dzanie połączeniami
- IVR (Interactive Voice Response)
- Mostek konferencyjny
- Nagrywanie rozmów
- Rekordy billingowe zrzucane do baz danych MySQL / PostgreSQL
Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu Asterisk. Wirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.