Producent: Grandstream
Podświetlany wyświetlacz LCD 132 48 pixel., 2 konta SIP , 3 programowalne klawisze (XML) , Switch 2 x RJ 45 (10/100 Mb/s), zintegrowane POE, funkcja EHS dla zestawów słuchawkowych firmy Plantronics, wejście słuchawkowe RJ9 (EHS), 3-osobowe połączenia konferencyjne, automatyczna konfiguracja oparta na protokole TR-069 lub zaszyfrowanym pliku konfiguracyjnym XML,obsługa protokołów SRTP i TLS z zaawansowanymi zabezpieczeniami, obsługa standardu 802.1x
Protokoły i standardy |
SIP RFC3261, TCP/IP/UDP, RTP, HTTP/HTTPS, ARP/RARP, ICMP, DNS (A record, SRV, NAPTR), DHCP, PPPoE, TELNET, TFTP, NTP, STUN, SIMPLE, TR-069, 802.1x. itp. |
Interfejsy sieciowe |
Podwójny, samo wykrywalny port sieciowy 10/100Mbps ze zintegrowanym PoE . |
Wyświetlacz |
Podświetlany ekran LCD o rozdzielczości132x48 pikseli z czterema dostępnymi poziomami szarości. |
Przyciski funkcyjne |
2 przyciski linii z dwukolorowymi diodami LED i 2 konta SIP, 3 programowalne przez XML, zależne od kontekstu przyciski ekranowe, 5 przycisków nawigacji/menu/głośności, 10 dedykowanych przycisków funkcyjnych: Wstrzymaj, Zestaw Słuchawkowy, Przekieruj, Konferencja, Głośność, Zestaw Głośnomówiący, Wycisz, Głośnik, Wyślij/Wybierz Ponownie. |
Kodeki głosowe |
Obsługa : G.729A/B, G.711 G.726-32, G.722 (szerokopasmowy), iLBC, in-band i out-of-band DTMF (in audio, RFC2833, SIP INFO). |
Usługi telefoniczne |
Wstrzymywanie połączeń, przekierowywanie połączeń, trójstronne konferencje, call parking, podnoszenie słuchawki, SCA, BLA, pobieralna książka telefoniczna (XML, LDAP, do 500 kontaktów), połączenia oczekująca, rejestr połączeń (do 200 rekordów), autowybieranie, autoodbieranie, click-to-dial, elastyczny plan wybierania, hot desking, spersonalizowane dzwonki i sygnały wybierania, redundancja i tryb awaryjny serwerów. |
Audio HD |
Tak, w słuchawce i zestawie głośnomówiącym. |
Port słuchawkowy |
RJ9 |
Podstawka |
Tak, możliwe 2 kąty ustawienia. |
Uchwyt ścienny |
Tak. |
QoS |
Warstwa 2 (802.1Q, 802.1p) i Warstwa 3 (ToS, DiffServ, MPLS) QoS. |
Bezpieczeństwo |
Hasła użytkownika i administratora, uwierzytelnianie szyfrowane przez MD5 i MD5-sess, szyfrowanie AES pliku konfiguracyjnego, SRTP, TLS, kontrola dostępu do mediów 802.1x |
Wielojęzykowość |
Polski, Angielski, Niemiecki, Włoski, Francuski, Hiszpański, Portugalski, Rosyjski, Chorwacki, uproszczony i tradycyjny Chiński, Koreański, Japoński itp. |

Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu Asterisk. Wirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.