Serwer VoIP (Asterisk)
Asterisk jest jedną z najpopularniejszych aplikacji telekomunikacyjnych, używanym zarówno przez małe firmy, międzynarodowe korporacje jak i rządy na całym świecie. Asterisk:
- to programowa centrala PBX o bardzo dużej funkcjonalności, przy jednocześnie relatywnie niskich kosztach realizacji;
- obsługuje technologię VoIP w wielu protokołach, co pozwala na współpracę ze wszystkimi rodzajami bramek i telefonów VoIP;
- jest niezwykle uniwersalną oraz rozwojową platformą. Inwestycja w ten system spowoduje, że na długie lata zapomną Państwo o wymianie sprzętu telekomunikacyjnego;
- nie potrzebuje żadnego dodatkowego sprzętu do korzystania z usługi VoIP. Asterisk, po wyposażeniu w dodatkowe interfejsy może pracować z portami cyfrowymi ISDN PRI, BRI, a także z portami analogowymi FXO/FXS.
Televoice oferuje kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu Asterisk, od podstawowej centrali PBX do zaawansowanych aplikacji i konfiguracji dedykowanych dla call center.
Specjalizujemy się w integracji Asterisk z tradycyjnymi systemami PABX, co pozwala uzyskać najlepszy stosunek wzrostu funkcjonalności Państwa systemu telekomunikacyjnego do kosztów realizacji.
Poza bardzo wieloma typowymi właściwościami centrali abonenckiej PBX, Asterisk daje możliwość stworzenia profesjonalnych aplikacji telekomunikacyjnych takich jak:
- poczta głosowa
- IVR wraz z kolejkowaniem połączeń
- Call Center
- mostki konferencyjne
Właściwości - funkcje podstawowe:
- Automatyczna sekretarka
- Autoryzacja abonentów
- CLIP
- CLIR
- Czarne listy
- DISA
- Do Not Disturb (DnD)
- DDI
- Kalendarz – możliwość tworzenia konfiguracji dla indywidualnych użytkowników systemu
- Kategorie uprawnień
- Komunikaty słowne
- Konwersja protokołów
- LCR
- Music On Hold (MoH) – format MP3
- Music On Transfer – format MP3
- Parkowanie rozmów
- Poczta głosowa – Voice2email
- Połączenia trójstronne
- Przekierowywanie na podstawie numeru abonenta wywołującego
- Przekierowywanie połączeń bezwarunkowe
- Przekierowywanie połączeń w przypadku braku zgłoszenia
- Przekierowywanie połączeń w przypadku zajętości
- Rekordy billingowe zrzucane do pliku .csv
- Szybkie wybieranie
- Transfer bez powiadamiania
- Transfer z powiadamianiem
- Transkodowanie
- Wirtualne biura
- Wybieranie skrócone
Aplikacje dodatkowe:
- Aplikacja ACD wraz z kolejkowaniem połączeń
- Call Back
- Click2Dial
- Call Center
- CeteDialer
- Predictive Dialer
- Gastman – zarządzanie połączeniami (Call Manager)
- IVR (Interactive Voice Response)
- Mostek konferencyjny
- Nagrywanie rozmów
- Rekordy billingowe zrzucane do baz danych MySQL, PostgreSQL
Marka Televoice dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych oraz doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie całej Polski. Oferujemy telefonię VOiP i telefonię IP - usługi niewymagające wysokich nakładów inwestycyjnych. Televoice oferuje również kompletne rozwiązania systemów telekomunikacyjnych opartych na oprogramowaniu Asterisk. Wirtualna centrala IP zapewnia dostęp do bogatej funkcjonalności, jaką daje telefonia VoIP. Bramki VOiP to łatwy sposób przekształcenia tradycyjnych telefonów stacjonarnych w wielofunkcyjne terminale telekomunikacyjne. Nasze produkty wyposażone są w protokół głosowy SIP, który dostarcza zestaw funkcji obsługi połączeń. Do naszych usług oferujemy również produkty, m.in. telefon VoIP oraz telefon IP. Jako marka specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych, stawiamy na innowacyjność, elastyczność i kompleksowość.